Vandaag na een maand weer een nieuwe blog. De vakantie is weer afgelopen, dus een mooi moment om even terug te blikken naar de vakantie. Samen me Natascha heb ik een afwisselende vakantie gehad.

Jeugdhelden

De vakantie begon met het bezoek aan een tentoonstelling over Bassie en Adriaan. Samen met Rick ben ik richting Vlaardingen gegaan om verschillende dingen uit de films te zien. De kers op de taart was toch wel het ontmoeten van mijn jeugdheld Bassie. We hebben wel een uur met hem kunnen praten over al zijn belevenissen tijdens het maken van de films en in zijn carrière.  Ik kom er ook gewoon eerlijk voor uit dat ik het nog steeds leuk vind om de avonturen van de clown en acrobaat terug te zien.

België

De eerste vrije week gingen we naar België. Vorig jaar waren we al een keer naar

Brussel geweest, maar omdat we er maar 2 dagen waren en we 1 dag al kwijt waren aan het bezoeken van de Harry Potter tentoonstelling, hadden we te weinig van deze stad gezien. We hebben heerlijk gegeten in Brussel, mooie bezienswaardigheden gezien en heerlijk gezwommen in een zwembad dat helaas binnenkort moet sluiten. De 3e dag hebben we de mooiste dierentuin van de wereld gezien. Ach ik bedoel die ik zelf gezien had. Paira Daiza is een prachtige grote dierentuin en is tot in de puntjes gethematiseerd. Ook hadden ze echt een hoop dieren. Ben je in de buurt dan moet je deze dierentuin zeker gaan bekijken. Na de dierentuin zijn we doorgegaan naar Antwerpen. Hier hebben we ook de stad bezocht en zijn we een dagdeel naar Comics Station gegaan. Dit was een indoor park in het thema van stripfiguren. Voor ik er naar toe ging verwachtte ik een speeltuin voor kinderen. Maar wij hebben ons er ook uitstekend vermaakt.

Varen

In de tweede week zijn we 3 dagen met de boot weggeweest.  Met windkracht 6 met de bbq op eiland 3 op de Vinkeveense plassen. Jullie snappen wel dat de boot die nacht niet stil heeft gelegen.  Het waren in ieder geval gezellige dagen en leuke kaartspellen.

Movie Park

In de laatste vakantie week zijn we nog 2 dagen weggeweest. Op Donderdag zijn we naar de zandsculpturen geweest en daarna door naar een prachtig hotel in Berg en Dal. We onze vuurdoop gehad bij ’t Zusje en dat was zeker niet de laatste keer dat we deze restaurantketen hebben bezocht. Heerlijke tapas gerechten en een heerlijke sfeer en ambiance. Na een nachtje slapen in Berg en dal zijn we een dag naar Moviepark gegaan. Ik was er al 3 jaar niet meer geweest en Natascha was er nog nooit geweest, dus was het tijd om weer te gaan. Meteen de nieuwe achtbaan gedaan en hij was zeker leuk.

Mime Producties

Ook heb ik tijdens de vakantie toch wel gewerkt. Mime Producties begint steeds meer vorm te krijgen. Ook stromen er al leuke opdrachten binnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik het bedrijf in de toekomst kan uitbouwen en er mooie dingen mee kan doen. Ook de site begint steeds meer vorm te krijgen. Ik ben erg benieuwd wat de toekomst!

De vakantievlogs van België staan al online, die van moviepark komen er snel aan!